۲۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

کورتکس مشبک خود را فعال کنید

 

هر کسی به عنوان بخشی از مغز خود،اندام ویژه ای به نام "کورتکس مشبک "دارد. این جز کوچک مغز به یک انگشت شباهت دارد.شبیه مراکز تلفن یک اداره بزرگ رفتار می کند.همان طور که یک دستگاه مرکزی واحد ،تمام تماس های تلفنی را دریافت می کند و بعد آن را به اشخاص مختلف متصل می نماید.تمام اطلاعات دریافتی به مرکزحسی شما از طریق کورتکس مشبک به بخش های مزتبط مغز یا آگاهی می رسد .

کورتکس مشبک در برگیرنده ی دستگاه فعال کننده مشبک است.وقتی پیامی در زمینه هدف را به کورتکس مشبک می فرستید ،این بخش از مغز شما را نسبت به اشخاص،اطلاعات و فرصت های مناسبی که در محیط و پیرامونتان وجود دارد،حساس و هوشیار می کند و سبب می شود که شما به هدف خود دست پیدا کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰

شفاف بودن سببی است تا رویاهایتان به واقعیت تبدیل شود

 

 

 

وقتی دقیقا بدانید که چه خواسته ای دارید ،می توانبد اغلب اوقات به هدفتان فکر کنید .هرچه بیشتر به هدفتان فکر کنید ،سریع تر صورت تحقق به خود می گبرد.

این فرآیند طرح سوال از خود ،اندیشه شما را زوشن می کند واز شما انسانی متوجه تر می سازد .به گفته زیگلار "شما از یک شرایط عمومی سرگردان به یک شرایط خاص معنی داری می رسید.

از این مهم تر ،در شرایطی قرار می گیرید که می توانید هدف های اصلی در زندگیتان را مشخص سازید

موافقین ۰ مخالفین ۰

هدف های مالی روشنی برای خود در نظر بگیرید

هدف مالی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از مهم ترین زمینه های هدف گذاری ، رندگی مالی شماست.اگر می توانستید تمام پولی را که به آن احتیاج دارید به دست می آوردید،به هدف های مالی خود زوتر و ساده تر می رسیدید.

 

اگر زندگیتان ایده آل بود دوست داشتید که همه ماهه و و همه ساله چه مبلغی در آمد داشته باشید؟

 

دوست دارید در آینده شخصی،چه ثروتی داشته باشید ؟دوست دارید همه ماهه چه مبلغی پس انداز,و چه مبلغی سرمایه گذاری کنید؟

 

اغلب مردم به شکل نومید کننده ای از هدف های مالی خود بی اطلاعند.اما وقتی شما در این زمینه کاملا تصمیم گرفته اید توانایی شما در دستیابی به آن مقدار افزایش می یابد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

راه رسیدن به خوشبختی

خوشبختی

هدفگذاری و تلاش همه روزه برای دشتیابی به این هدف و در نهایت رسیدن به آن قدرتمند است که صرف فکر کردن به هدف هایتان ،حتی در شرایطی که هنوز قدم اول را برنداشتید، شما را شاد و خشنود می کند.

برای برخوردار شدن از حداکثر توانمندی باید برای هر روز زندگیتان هدفی را در نظر بگیرید.باید یک کانون لیزری در زندگی درست کنید.

به طوری که همیشه درباره ی آنچه دوست دارید و نه آنچه دوست ندارید فکر کنید.باید از این لحظه به بعد مصمم شوید که یک موجود زنده هدفجو شوید،مانند یک موجود راهنمایی شونده و یا یک کبوتر لانه یاب تا در جانب هدف هایی که برایتان مهم هستند به حرکت در آیید.

تضمینی از این بزرگتر وجود ندارد که پیوسته برای تحقق خواسته هایتان بکوشید.داشتن هدف های روشن به شما امکان می دهد تا از همه توانمندی های خود برای دستیابی به موفقیت استفاده کنید.

هدف به شما امکان می دهد برتمامی موانع زندگی خود غلبه کند و به موفقیت های نا محدود برسید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

هفت گام برای تبدیل شدن به مغناطیس پول

1-اطلاع از قوانین هستی

2-هدفگذاری و برنامه ریزی

3-نوشتن روزانه اهداف

4-انجام تمرینات تصویر سازی ذهنی

5-استفاده از جملات تاکیدی

6-استفاده از قدرت شگفت انگبز احساسات

7-حرکت در جهت برنامه ریزی ها

مغناطیس پول

موافقین ۰ مخالفین ۰

چگونه می توان شرایط شبکه سازی را مطبوع کرد؟

 

 

  • رویدادهایی را انتخاب کنید که احتمالا احساس خوشحالی می کنید.
  • قبل از رفتن به یک رویدادشبکه سازی به این فکر کنید که چرا کسی می خواهد با شما صحبت کند.
  • اندکی قبل از رویدادکاری را انجام دهید که به شما احساس امنیت خاطربدهد(مانند نوشتن ،رسم کردن ،گوش دادن به آهنگ مورد علاقه یا تماس بایک مربی)
  • راحت ترین مکان ها را مورد توجه قرار دهید.شاید ساکت ترین ناحیه برای شما در فضا باشد.(فقط دیوار نیست.
  • به خاطر داشته باشید که همه چشم ها به سمت شما نیستند.
  • درباره ی سایر افراد بفهمید-مشتاقانه گوش دهید ،مشکلاتشان را حل کنید و منابع را به اشتراک بگذارید.
  • به خاطر داشته باشید که نفس بکشید ما اغلب این نیاز اساسی بشر را فراموش می کنیم .چند نفس عمیق به شما کمک خواهد کرد که آرام باشید.
  • آب بنویشید برای سلامتی عمومی تان وبه ویژه برای صدایتان هیدراته بمانید . از نوشیدنی های کافئین دار که می تواند به از کوره در رفتن کمک کند اجتناب کنید.
موافقین ۰ مخالفین ۰

چرا نباید ماسک را زیر چانه بیاوریم

موافقین ۰ مخالفین ۰

آهن ربای جذب پول

 

1- نعمت های زندگی تان را بشمارید.فهرستی را از ده نعمت زندگی تان تهیه کنید.بنویسید که چرا به دلیل بهره مند بودن از این نعمت ها از خداوند سپاس گزار هستید.فهرستتان را بازخوانی کنید پس از خواندن هریک از نعمت ها چنین بگویید:"خدایا سپاس گزارم،خدایا سپاس گزارم،خدایا سپاس گزارم."

در حد امکان بکوشید سپاس گزاری خودتان را به دلیل بهره مند بودن از آن نعمت ها با تمام وجود احساس کنید.

2-صورت حساب های جدیدتان رادر نظر بگیرید که هنوز آن را نپرداخته اید.از تاثیر معجزه آسای سپاس گزاری برای آن ها استفاده کنید.روی هر یک ازصورت حساب ها اینگونه بنویسید:"خدایا، سپاس گزارم که پول کافی به دستم می رسد"

بکوشید به دلیل بهره مند بودن از پول کافی برای پرداختن صورتحسابتان به معنای واقعی از خداوند سپاس گزاری کنید.فرقی نمی کند اکنون پول کافی دارید یا نه

3-ده صورتحسابتان را در نظر بگیرید که در گذشته آن ها پرداخت نموده اید.روی هریک از آن ها چنین بنویسید :"خدایا سپاس گزارم پرداخت شد"با تمام وجودتان از خدایا سپاس گزاری کنید که برای پرداختن هریک از این صورتحساب ها پول کافی داشته اید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

کرونا را به خانه نبرید

 

کرونا

 

 

 

 

منبع: عصر ایران

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

خود گویی منفی شما،گوش ندادن به رادیوی منفی بافی

 

 

این خوب است که ما نمی توانیم از فکر همدیگر خبر داشته باشیم.مردم تنها چیزهایی را که به صورت کلامی و غیر کلامی بروز می دهید برداشت می کنند.پس قبل از اینکه در ظاهر خود را تبلبغ کنید ،پس بیایید نگاهی به این بینداریم که چگونه در درون با خودتان حرف می زنید.آیا پیام هایی که به خود می گویید مهربانانه و بخشنده ،کوچک و بی رحمانه ،یا جایی در این میان است؟

اگر موفقیت های شما فقط یک تصادف نبود چه؟و اگر شما واقعا با با استعداد باشید

به جای اینکه فقط تظاهر کنید و یا خیلی از مردم را گول بزنید چه؟

قادر بودن به غلبه برنا امنی یک فرد ،پیش شزط لازم برای درک این است که چگونه فرد می تواند به دیگران خدمت کند و اقدامات معنی داری در جهان به وجود آورد.

از این رو که منجر به اجئماع بزرگتری شود و هم چنین برتوانایی ما برای خارج شدن از خودمان و سهیم شدن با دیگران دلالت می کند.

مایکل سوموروف ، هنرمند برندهی جایزه،کارگردان فیلم و معلم

موافقین ۰ مخالفین ۰